Vi har hovedkontor på Ski, og avdelinger i Porsgrunn, Bergen, Trondheim, og på Leknes i Lofoten.

Vi er landsdekkende på salg, prosjektering og servicehåndtering, og vi har bygget en organisasjon som er rustet for den økningen vi ser for oss de nærmeste årene. Uavhengig av lokasjon, dekker vi nå følgende funksjoner:

Innkjøp og lager/logistikk

For innkjøp av produkter til kunder sikrer innkjøpsavdelingen at rett vare med de riktige spesifikasjoner blir bestilt, for å unngå feilleveranser og forsinkelser.
På vårt sentrallager på Ski har vi det meste av aktuelle reservedeler og forbruksmateriell. Lagerfunksjonen har som målsetning å sende ut alle varer samme dag dersom bestilling kommer til oss før kl 1200.

Se ansatte

Service

Vi hjelper også kundene via TeamViewer der det er hensiktsmessig.

Bruk denne linken for automatisk nedlasting av versjon 11  Last ned TeamViewer versjon 11
eller denne linken for flere valg  TeamViewer, eldre versjoner

Hvis du skal sende inn et produkt til reparasjon, kan du laste ned returskjemaet her: Returskjema

Se ansatte